[Tajfutas] Hungária

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2024. Május. 12., V, 12:19:52 CEST

Kedves Orsi!

Nem csak a listának küldtem 4 nappal ezelőtt a levelet. Az elsődleges
címzett a Hungária Kupa e-mail-je volt,
lásd

feladó: Kéri Gerzson <gfkeri at gmail.com>
válaszcím: gfkeri at gmail.com
címzett: Hungária Kupa 2024 <hungariakupa.2024 at gmail.com>;
Lista <tajfutas at lazarus.elte.hu>
dátum: 2024. máj. 8. 10:36
tárgy: Re: [Tajfutas] Még kedvezményesen nevezhetsz a Hungária Kupára!
küldő: gmail.com

Vagy ez egy olyan e-mail-cím, ami csak küld, de nem fogad leveleket?

Üdv:
Gerzson

Balázsné Krasznai Orsolya <bakrorsi at gmail.com> ezt írta (időpont: 2024.
máj. 12., V, 8:43):