[Tajfutas] Hungária

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2024. Május. 12., V, 10:52:11 CEST

Tisztelt Hungária Kupa 2024 rendezők,

Kérem válaszolják meg Kéri Gerzson szenior versenyzőnek a tájfutó
levelező listán felvetett kérdését: E-mail címe: gfkeri at gmail.com

"Azt látom a HK honlapjáról, hogy mind az 5 normál futam helyszínének
távolsága Iszkaszentgyörgy versenyközponttól 20 km. Ez azonban engem egy
csöppet sem érdekel. És gondolom, ebben nem vagyok egyedül, mert
bizonyára akadnak más szenior tájfutók is, akik nem akarnak esténként
bulizni a versenyközpontban. *Sokkal jobban érdekelne, hogy
milyen messze vannak a célterületek Csákberény Rákóczi u.
buszmegállótól,* ahová mind az öt napon reggelente közvetlen buszjáratok
vannak Budapestről. A nevezésről ennek - az egyelőre hiányzó -
információnak az alapján tudnék dönteni.

Üdvözlettel: Kéri Gerzson"

Köszönettel,
Kelemen János Pécsről
--------- következő rész ---------