[Tajfutas] 9. Gigasprint Rally, június 2 - legfrissebb információk

Agnes Pegan peganagnes at gmail.com
2024. Május. 30., Cs, 12:49:43 CEST

Sziasztok!
Nekem lenne egy javaslatom a nagy pótszimbólokkal kapcsolatban. Nem lehetne
esetleg közzétenni már most a pótszimbólokat, hogy aki szeretné ki tudja
nyomtatni magának akkora méretben, amekkorát még el tud vinni magával? Vagy
akár az is elég, ha csak a pontok kódjait megkapnánk, hiszen az tényleg nem
mond el semmi információt a pályáról. Tekintve, hogy várhatóan sok pont
lesz egymáshoz közel, érdemes minden pontnál ellenőrizni, hogy jó helyen
vagyunk-e, viszont 77 vagy 55 pont esetén minden alkalommal
széthajtogatni és forgatni a térképet szerintem elég időigényes és
kényelmetlen.
Előre is köszi a választ.
Üdv:
Pegán Ági