[Tajfutas] elvesztett dugóka stb.

Fruzsina Biró birofru at gmail.com
2024. Május. 16., Cs, 07:46:08 CEST

Sziasztok

megtalálták az elvesztett dugókánkat, ezért keresek egy kedves pécsi
sporttársat, aki a pécsi vasútállomáson azt át tudná venni.
(Pár hét múlva megyek Pécsre, de jó lenne hamarabb megszerezni a MÁV-tól.)

Akinek ez belefér az életébe, kérem írjon nekem. Előre is köszönöm!

Fruzsi

Vírusmentes.www.avast.com
<#m_5593038925738846865_DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>

Fruzsina Biró <birofru at gmail.com> ezt írta (időpont: 2024. máj. 6., H,
22:53):

--
Biró Fruzsina
tanácsadó szakpszichológus, családterapeuta