[Tajfutas] Múltba révedés - az első találkozás

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2024. Május. 10., P, 12:40:27 CEST

Sziasztok,

Napokkal ezelőtt telefonon hívott fel volt válogatott klubtársam, majd
pár napja egy e-mail üzenetem érkezett a lazarus központból.
(Érdeklődtek, tájékoztattak.)

1975-ben járunk az első Hungária Kupámon Salgótarjánban. Kaposvári
Rákóczis színekben mászom a hegyeket F17 kategóriában. Jártam már itt a
versenyközpontban, célterületen, 1973 nyarán az ODOT-on.

Talán itt:
https://www.google.com/maps/@48.1338936,19.8236046,140m/data=!3m1!1e3?entry=ttu

Az első napon és következőkön is a hangosbemondó a N19E kategóriában
MoSa és Zukule Alida, míg az F21E kategóriában Boros Zoltán (Kapitány)
és egy ifjú PVSK-ás titán küzdelmét mutatta be.

Ekkor még nem sejtettem, hogy ennek a faital versenyzőnek két év múlva a
klubtársa, válogatott csapattársa és egy rövid időszakra, de
munkásszállón szobatársa is leszek.

Így azt sem gondolhattam előre, hogy 12 alkalommal fogok vele országos
bajnokságok dobogóin állni. (5x a tetején, 3-3x a második, harmadik fokokon)

A Dunántúli Napló 1975 évi cikke:
https://library.hungaricana.hu/hu/view/DunantuliNaplo_1975_09/?pg=39&layout=s

Eredményei:
http://tajfutas.szieberth.hu/ob/szemely/szabo-laszlo-2?nev=szab%C3%B3+l%C3%A1szl%C3%B3

Ti mikor találkoztatok először Szabó Lacival (Dzsepával)? Milyen
élményeitek vannak róla?

Slava ...

Janó