[Tajfutas] Még kedvezményesen nevezhetsz a Hungária Kupára!

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2024. Május. 8., Sze, 10:36:36 CEST

Sziasztok!

Azt látom a HK honlapjáról, hogy mind az 5 normál futam helyszínének
távolsága Iszkaszentgyörgy versenyközponttól 20 km. Ez azonban engem egy
csöppet sem érdekel. És gondolom, ebben nem vagyok egyedül, mert bizonyára
akadnak más szenior tájfutók is, akik nem akarnak esténként bulizni a
versenyközpontban. *Sokkal jobban érdekelne, hogy milyen messze vannak a
célterületek Csákberény Rákóczi u. buszmegállótól,* ahová mind az öt napon
reggelente közvetlen buszjáratok vannak Budapestről. A nevezésről ennek -
az egyelőre hiányzó - információnak az alapján tudnék dönteni.

Üdvözlettel:
Kéri Gerzson

Hungária Kupa 2024 <hungariakupa.2024 at gmail.com> ezt írta (időpont: 2024.
máj. 7., K, 9:24):