[Tajfutas] elveszett Plantronics M70 headset

László Kaján oldkajla at gmail.com
2020. Május. 28., Cs, 06:26:16 CEST

Sziasztok,
sajnos a tegnapi edzésen valahol a "B" pálya 7. és 10. pontja között egy
fontos telefonhívást kaptam, és a hátizsákomból előbányászva a telefonomat
valahogy kiesett a fülesem. Ha valaki megtalálta volna, az jelezzen.
Pontosan az úton kellett telefonálnom.
Kinézete: fekete, kis műanyag klipsszel, kb. 4-5 cm hosszú. Nagyon
szerettem, mert A2DP-s volt, vagyis az autóban a GPS hangját is át tudta
irányítani a fülre, és roppant kényelmes volt.
OldKajLa F65

Mentes
a vírusoktól. www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>