[Tajfutas] Tavaszi Spartacus Kupa elhalasztva!!!

Hajdu Kálmán hmarcell at startadsl.hu
2013. Már. 15., P, 14:46:10 CET

Megtiltani a közlekedést a legegyszerűbb,
Elvégezni a munkát felkészülni katasztrófa helyzetre az bizony bonyolult. Ráadásul szakértelmet is kíván. Marha vicces, hogy az osztrák katasztrófa védelemre vártunk eddig! Ezek az emberek miért is veszik fel egész évben a fizetésüket 8-10 centi hó és a belügyér elmarasztalja az autósokat mert közlekedni akarnak!