[Tajfutas] Versenynaptár oldal admin felületének felhasználói segédlete??

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2013. Jún. 13., Cs, 15:17:13 CEST

Sziasztok,
Komoly kérdésre, komoly válaszokat várok.

Eleddig nem tudom, hogy miért nem linkeltem be az OE2010 felhasználói segédlet nevezetű pdf állományt, amit már több mint egy éve készített Ambrus Sanyi.
Ennek hiánya azért tűnt fel és itt pótoltam is: (nem honlap látogatottsági szándékkal, hanem közérdekű információ miatt)
http://www.tajfutaspecs.hu/index.php/regionalis-esemenyek/bmtfsz-es-tagszervezetei   - lásd legalsó táblázati sor -3MB, de megéri letöltened-, és a felette lévők is hasznodra lehetnek.
.. mert a versenyrendezők sok esetben nem töltik fel a szabályzatban előírt módon a versenyinformációkat az MTFSZ hivatalos versenynaptár felületére.
Itt és most azt kérdeném (mert én nem ismerem az eljárást -de megismerném-, de mint írtam valszeg sok hivatalos versenyrendező sem) hol található meg egy a Sanyiéhoz hasonló "szájbarágós" leírás a versenynaptár adminisztrációs felületének használatáról??????

Bizonyára úgy kezdődik a leírás, hogy megad egy admin felület elérést
Oszt
Felhasználó/User név
Jelszó/Password

..... hogy fest a folytatás, képernyőképek bemutatása mellett.

Nagy-nagy köszönettel,
Kelemen Janó, középfokú versenybíró