[Tajfutas] ONEB, 1:15e és egyebek

Zoltan Szlavik z.szlavik at gmail.com
2012. Okt. 15., H, 10:51:01 CEST

Sziasztok,

engem nagyon bosszantott mindkét napon, hogy 1:15000-es térképen kellett
futnunk.
Különösen azért, mert olyan részletgazdag helyekre kellett bemenni (pl.
első nap rögtön a rajt után), ahol nem volt már ebben a méretarányban
normálisan olvasható a térkép, irígykedve néztem a verseny után azon
kategóriák pályáit, ahol megkapták ugyanezt 10e-sben. Ráadásul támadópontot
is sikerült a karikával kitakarni.

Szerintem egy OB-n nem lehet az szempont, hogy kiférjen A4-esben! Ezen nem
kellene spórolni!

A második napi F35-ös pályával kapcsolatban. Egy OB legyen kemény, aki
élvezkedni akar, az menjen wellness hétvégére inkább. DE azért ez a
pályavezetés kiakasztó volt, ennyire ötlettelen pályát egy OB-n!? Hiányzott
pl. egy hosszabb útvonalválasztós átmenet, csak fizikailag volt kihívás a
verseny.

Egyébként meg gyönyörű helyeken tájfuthattunk, összességében egy jó OB volt
szerintem.

zka
--------- következő rész ---------