[Tajfutas] javaslat verseny elnevezésére

TIPO Miksi tipomiksi at chello.hu
2012. Már. 26., H, 19:20:48 CEST

Nem kívánok történelmi vitát nyitni.
Gerzsonnal már megbeszéltük.
M.

  _____

From: tajfutas-bounces at lazarus.elte.hu
[mailto:tajfutas-bounces at lazarus.elte.hu] On Behalf Of István Zsebeházy
Sent: Monday, March 26, 2012 6:44 PM
To: tajfutas at lazarus.elte.hu
Subject: [Tajfutas] javaslat verseny elnevezésére

Itt és most elnézést kérek Tóth Gábortól a plagizálásért, de muszáj idéznem:
"Már elnézést, de csak nekem tűnik úgy, hogy itt most épp Te politizálsz?
Gerzsonnak nem voltak ilyen irányú törekvései, csak egy kis iróniával
felhívta a figyelmet egy nem túl szerencsés versenynévválasztásra.
Ez egyszerű történelem. Aki forgatott már életében történelem könyvet vagy
bármilyen témában írodott szakirodalmat (mondjuk fontos, hogy hazai
gyártmányúnál 22 évnél frissebb évjáratú legyen), hogy a "felszabaduláshoz"
és az említett R. Mátyás úriember nevéhez egyaránt magyar családok
százezreinek a szenvedése köthető. Mintahogy nyilván az osztrákok sem
rendeznek minden év március 13-án Egyesítés emlékversenyt. Elég cifra lenne.
Én támogatom egyes retrosabb hangzású versenynevek visszahozatalát (pl.
Reaktor kupa), és aki ismer, tudja, hogy nem vagyok a humor megátalkodott
ellensége sem, de azért csínyábban pecázgatnék a nevek között.

zsebeisti